2 Eylül 2013 Pazartesi

Merhaba

Bu yazıyı bir tanıtım ve önhazırlık yazısı olarak ekliyorum. Evde kendi eskimiş "bez" ayakkabılarım bu işe başlamamda dönüm noktam oldu... Herkesin vazgeçilmez parçası olarak dolabında yerini bulan bez ayakkabıları, istediğiniz şekilde, tarzınızı yansıtan neyse ve içimden gelen bu dediğiniz biçimde boyuyorum. Bu işlem en fazla 3 gün sürüyor. Boyamanın zorluğuna ve renk kullanımına göre bir fiyatlandırma yapıyorum fakat ortalama 80 TL gibi bir rakam oluyor bu...
Siparişleriniz, iletişim, soru, öneri her türlü tasarım fikri ve istekleriniz için; ayakkabiboyacisi@gmail.com
adresime maillerinizi bekliyorum.
İlerleyen zamanlarda farklı ürün çeşitleri satışına da başlayacağımızı belirtmekle birlikte modanın, güzelliğin sıkı bir takipçisi olarak bu bloğu yönettiğimi belirterek herkese mutlu günler dilerim!
Takipte Kalın!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder